söndag 5 augusti 2012

söndagsmys

Åh vilken skön söndag. Det har varit grått och regnigt större delen av dagen. Och vad passar då inte bättre med en inne-slappar-dag. Efter frukost gick jag och la mig igen, jag sympatiserade med min man som är dunderförkyld, där låg jag och läste lite anatomi tills ögonen blev tunga igen och då lades boken undan en sväng. Det är verkligen ledighet för mig och jag måste passa på nu för det blir inte så mycket sånt sen när skolan drar igång igen och Tobbe börjar jobba. 
Sen har det varit lite OS, mer anatomi, film, godis, chips, soffhäng, mer OS och helt enkelt en vilodag. Precis så som jag vill ha söndagar. I alla fall denna söndag, nästa söndag kanske jag inte är på samma humör. 
Och i brist på bilder från dagen får ni några bilder på hur mitt hår har sett ut de senaste två åren.






Nu är inte håret rött längre annars är det inga större förändringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar