tisdag 14 september 2010

Lantlig stil

Countrystyle är en sida jag precis har upptäckt. Jag har hört om den förut men nu ikväll är det första gånger jag kollar in den.
Och här kan jag verkligen hitta presenter, både till andra och till mig själv!

Roligare att diska med dessa

En fantastiskt fin klocka som halsband

Just nu förvarar vi inte plastpåsar särskilt praktiskt och då skulle denna söta underlätta

Vi har ett gammalt och slitet överdrag till strykbrädan och det här är ju bara för fint

Fin som städhink för att slippa springa fram och tillbaka, eller som en fin inredning på toaletten med lite fina tvålar och handdukar intill

Åh vad jag vill ha den här på badrummet


Så nu vet ni vilken sida ni kan gå in på för att önska saker (om ni gillar den här stilen vill säga) och var ni kan köpa saker till mig ;)

-Johanna- Bilderna är tagna från deras hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar