onsdag 22 september 2010

Utflykt en vardag är trevligt

Förra onsdagen var jag i Sunne med bland annat den här tjejen.
Vi skulle till deras nya Pingstkyrka där och jag snurra runt i jakten på den, för jag trodde inte på GPS:en. Och då såg jag den här skylten, jag vet att det är en dålig bild...
"Jesus & Sån't, där måste det vara" De resterande i bilen upplyste mig ganska snabbt om att det stod Jeans & Sån't. Men vadå det hade ju faktiskt kunnat vart så, lite nytänkande sådär ni vet.

Vi hade en timma på oss att utforska Sunne, så vi gick o käka hamburgare i kiosken.
Och på väg dit gick vi förbi detta förtjusande hus! Helt fantastiskt fint, vi klurade på vad det kunde vara för nåt hus men kom inte på något klokt.

Efter burgaren var vi tvungna att ha något sött och bakom huset som innehöll det söta fanns ett till fint hus. Kolla in taket. Asmäktigt!


Ja, så kan en dag på jobbet se ut för mig.

-Johanna-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar