tisdag 9 oktober 2012

Norrland

Nu har jag och min man bott i Norrland i snart nio månader. Tiden går spel fort och snart har jag pluggat ett år. Det är sant som alla sa, studietiden bara smäller till och helt plötsligt är du klar.
Det är otroligt fint här uppe. Jag trivs. Dock längtar jag hem till mina nära och kära söderut. Det är det jobbigaste med att bo här att det är långt hem. Men det är tur att telefon finns och jag hade ju kunnat flytta till andra sidan jordklotet eller inte haft några nära och kära att längta till. Så det är ju positivt!

Bilderna är tagna hos svärföräldrarna i Vilhelmina.
Nu är jag snart i Sundsvall. Det här med tåg är bra grejer!

Ps. Bilderna hamnar på sniskan och jag får inte till det över telefunken. Försöker fixa det över datorn sen...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar