lördag 7 augusti 2010

ha-ha-ha den äran, nej nej dumsnut

Åh jag gillar verkligen scenen i askungen där de syr klänningen och sen överraskar henne med den. Det är fina saker det!
Dagen började av att världens bästa kom in med frukost på sängen, med ljus o paket.

Den här bilden snodde jag från Anna o Björns blogg

Sen fortsatte vi dagen med lite kalas för mig här hemma. Björn, Anna, Mira-Li o Nova tittade förbi på lite kaffi o kaka.
Det var så trevligt så. Och det är faktiskt första gången sen vi gifte oss som Anna var hemma hos oss. Brorsan var inne en snabbis i förra lägenheten. Skäms på oss att vi varit så dåliga på att bjuda hem.
Men jag ursäktar mig med att skylla på den förra trånga lägenheten.
Här är söta Mira-Li

Brorsan med fru och lilla Nova

Tobbe busar gärnet med Mira-Li



Tack för alla fina gratulationer o presenter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar