lördag 14 augusti 2010

stämningsfull musik och back to reality


Myspace är bra grejer det.
Sen jag var yngre har jag tyckt väldigt mycket om Harald Höidahl (svarar med norskt ö egentligen men hur i hela friden får man till ett sånt?).
Han sjöng mycket på de ungdomsgudstjänsterna jag var på runt om.
Jag hade skiva en gång i tiden med han men den är puts väck. Fodralet har jag men skivan... gone gone gone.
Nu såg jag på fejan att han fanns på myspace. Så nu sitter jag och fylls av tacksamhet av hans musik.

Och därav kommer jag tillbaka till verkligheten. För under semestern har jag tagit semester från allt, därmed också Jesus.
Det är lite konstigt det där, att ta semster från nåt så bra. Men så är det... knas!
Men nu är jag inspirerad igen och jag vill bara ha mer av det goda.
Precis som när jag kom hem från dessa gudstjänster som tonåring. Jag var taggad till tusen.

Det är något bra, att tro på Jesus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar