söndag 7 november 2010

lördagkväll

Jag hade en fantastiskt bra lördag.
Vi började med att åka hem till mamma och pappa och åt all helgona lunch, i form av janssons frestelse, köttbullar, prinskorv, ägg, sill... Som en typisk jullunch. Awesome!

Sen fortsatte jag till jobbet där jag tog emot Frank Ådahl och Magnus Spångberg. Och under tiden som de soundcheckade så pyntade och grejade Sara och jag lite grann.
Sen satte vi oss fem minuter och bara njöt av musiken innan alla andra hade kommit.
Kvällen blev jättebra. Det kom mycket folk och Frank & Magnus var grymt duktiga.
Efter konserten blev det lite fika med fint folk för att sen åka vidare med ett gäng och käkade pizza och spela Buzz hemma hos oss.
Det var en så grymt bra dag med ett perfekt avslut. Känns som att dagen blev så lång och härlig.
Och jag krossa dem dessutom i Buzz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar