fredag 5 november 2010

när vädret är sådär leende framkallande

Idag blev det en tur in till Örebro. Jag älskar när vädret är som det var i dag. Det var klarblåhimmel, sol, lite frost på gatan och luften var sådär frisk och kall, men inte rå utan bara torr. Jag blir helt lycklig av såna här dagar. Att jag dessutom hade en ledig dag var ju också helt okej.

Men vi åkte inte till Örebro för att njuta av vädret utan för att handla saker till lyan. Vi skulle ha hatt- och klädhylla till hallen, en kökslampa, en hallampa och lite småkrafs. Så nu ser vi hur vi tar på oss skorna när mörkret faller på.
En hatthylla hittade vi ingen som vi tyckte passade, så det får bli en annan gång.

Och när vädret har varit sådär leende framkallade som idag och vi har hittat det vi var ute efter, då blir hela jag lycklig.

Idag har jag och Tobbe varit tillsammans fyra år. Det är kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar