tisdag 31 januari 2012

Lagomt skrytsam

Norrlandsluften måste verkligen ha gjort inverkan på mig. Först hälsade jag på två helt främmande människor på universitetet som jag nu hänger med varje dag i plugget. Jag går upp tidigt på morgnarna och tar bussen.





Är duktig och läser studielitteraturen varje dag, även dagar då jag är ledig. Men framför allt: idag köpte jag mina första riktiga träningskläder + skor för att ha till kvällens pass, Sh'bam.



Med mig skulle jag haft min fina Linda men hon fick förhinder och vad gör man då? Stannar hemma, känner tröttheten smyga sig på. Dra en filt över sig och titta på kvällens alla program på tv. Nej! Jag traskar iväg själv. Till en helt ny hall. Med massa okända människor och framför allt för att träna! Jag som aldrig tränat och varit så anti att stå o svettas o bli uttittad av andra. Men hey, hur viktig är jag. Jag hade så fruktansvärt roligt, åt mig själv mest. Kordinationen fanns inte lika mycket som jag trott men vad gör det. Svett blev jag och hade inte tid att kolla på andra och om de ur all förmodan hade tid att kolla på mig så bjuder jag på det. Inte fick de hjälp av att titta på mig, det är en sak som är säker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar