torsdag 19 januari 2012

Nolla!


Nu har det dragit igång. Jag är numera student på Mittuniversitetet i Sundsvall. Natten till måndag kunde jag inte få en blund. Jag vaknade stup i ett och när jag väl sov drömde jag bara om hur första dagen kunde bli. Kändes som
Måndag hela veckan. Men så fort jag kom dit kändes det bra. Jag hittade rätt, kom i tid och träffade trevligt folk nästan på en gång. Kom på när jag tagit plats i salen "att tänk om jag ändå gått fel" så jag frågade min stolsgranne. Som tur var var jag rätt. Puh!





Sen spenderades resten av dagen tillsammans med en klasskamrat. Vi spatserade runt Sundsvall, fikade o pratade i väntan på kvällens nollning i form av tacomingel. Jag har inte gått något mer o tänker inte göra, det får tala gör sig själv...
Det känns i alla fall sjukt bra såhär efter en vecka o jag ser fram emot att det drar igång på riktigt nästa vecka.

2 kommentarer:

  1. Grattis och lycka till med studierna! Vad spännande med en helt ny stad:) Hoppas ni kommer att trivas! Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja det känns jättespännande. Jag märker att man vänjer sig fortare än jag trodde. Både med skolan och staden. Fast det har ju bara gått två veckor än och vi brukar ju vara här upp på semester några veckor så det kanske kommer senare :)
    Kram

    SvaraRadera