tisdag 14 februari 2012

Pluggis

Jag har blivit en riktig nörd. Eller ja blivit o blivit, det har jag väl alltid varit i stort sett...
Jag sitter med näsan nere i böckerna dagarna i ända känns det som. Imorgon väntar seminarium i omvårdnad och lagstiftning så det är bara att kämpa på. Men nu har jag faktiskt suttit några timmar och tar nu en paus från det. Och i och med att det går så mycket tid åt plugget blir det inte så mycket bloggat.
Sen är det också så att när jag lägger mestadels av min tid åt just det så finns det inte heller så mycket intressant att blogga om. Okej att det är mycket plugg för min del, men hur kul är det att ha en blogg om det.. Njaej!
Jag måste också säga att jag BEUNDRAR personer som har tusen bollar i luften! Ta till exempel min svägerska. Hon jobbar, pluggar till förskolelärare, har tre barn i åldrarna 1-7, en man och ett hem. Jag tycker att jag ibland har svårt för att få ihop det med allt som ska läsas. Jag vet att man klarar mer än vad man tror, absolut. Men det går inte att komma ifrån att såna kvinnor och män gör det fruktansvärt bra! För att inte tala om ensamstående... En stor eloge till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar