fredag 11 maj 2012

En stressig morgon gäller det att leverera






Få se här nu har jag vaknat av att klockan ringt redan? Oh ja det har jag och nu är det en kvart kvar till bussen går. Run run run!
Av alla dagar lyckades jag försova mig idag då vi har examination. Men hurtig som jag är hann jag med bussen ändå. Dåligt hade det varit annars. På med kläder, sätt upp håret i en toffs, tvätta bort nattfisen från ansiktet, sätta i linserna, borsta tänderna och samtidigt smörja in ansiktet, platta luggen, jackan & skorna på, ta väskan (glad att jag packade sen igår precis som jag lärde mig att göra som liten) och paraplyt och sen rusa ut till hållplatsen. Jag är glad att den är ca 20 meter från vårt hus.
Det är inte det mest optimala att kladda på sminket på bussen speciellt inte eyeliner. Hur jag ser ut är en annan sak. Nu är jag på väg och i tid kommer jag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar