onsdag 9 maj 2012

Nedräkning

Puh! Nu är det slutspurten till sommarlovet. Men fram till dess är det ingen vila och ingen ro. Eller det var kanske en liten överdrift... det är mycket att göra men jag ska ändå unna mig att träffa familj och vänner. Måste bara se till att kombinera det lite så ska det nog gå bra.

Nu är jag omgiven av bland annat en vetenskaplig artikel här i sängen där jag sitter. En artikel har blivit läst och granskad så i morgon ska jag och min kompanjon skriva ihop den inför examinationen på fredag. Så det lägger jag åt sidan för en stund och istället ska jag läsa lite mikrobiologi, igen. Surt sa räven men ändå tur att omtentor finns.


Utan min underbara man skulle jag aldrig klara det här. Han hjälper mig med så mycket och han är min bättre hälft. Och att få komma hem till han efter en heldag i skolan är den bästa avkopplingen av dom alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar