måndag 18 april 2011

fånga dagen

Det är helt ljuvligt väder utomhus. Vaknade tidigt (för att vara jag och nu) idag och pigg dessutom.
Så det tänkte jag utnyttja. Därför blir det träning nu sen dusch och sen en tur hem till mamma o pappa för en lunch och så ska jag förhoppningsvis bli klar det bordet som jag dragit ut med så på tiden.

Förra veckan blev det inte så mycket träning, men däremot många promenader och power walks. Jag har även slutat upp med godis under veckorna. Fuskade en gång bara med ett litet chokladägg till kaffet en dag.
Och det är grymt för att vara jag. Varför jag slutat med godiset har inte så mycket med träning eller kost att göra utan mer för tändernas skull. Sen att det är bra för kroppen också är ju bara ett plus då.
Så nu ska jag lägga undan resterna av helgens godsaker, men innan det några ben/rumpa övningar.

Utfall

Höftlyft - från

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar