torsdag 7 april 2011

reunion

jag, Maria, Sarah & Frida

Allting började för, sa vi 8 år sen flickor (?). Det var en ungdomskonferens under höstlovet och jag ville gärna åka men hade ingen att åka med. Jag visste att jag hade några jag kunde hänga med väl där så det var ingen fara. Min kära pappa pratade med hans vän och det var några ungdomar från deras församling som skulle dit. Perfekt då kunde jag åka och bo tillsammans med dem. 
Det visade sig vara dessa brudar. Vi blev järngänget, eller chexisarna, som flängde överallt sen. 
I år var det 4 år sen som vi alla träffades, så vi tyckte det var dags för en reunion, aka chexisträff.


Det var en mycket lyckad kväll med tacos, frukt och glass, skratt, snack och många återblickar.
Under våra gånger på dessa olika utflykter hann vi vara med om många roliga, underliga och ibland smått skrämmande stunder. Och allting tillsammans är så underbara minnen som jag kommer bära med mig hela livet!
Tack tjejer för kvällen och för att ni var (och är) med under så många fina stunder i mitt liv. (även om vissa av dem var smått pinsamma, matchmaking-historier)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar