lördag 10 mars 2012

efter regn kommer solsken

Å hej å hå! I tre veckor har vårat tredje rum, det blivande gästrummet, stått som ett förråd. Belamrat med saker från golv till tak. Kartonger med julsaker och andra tomma kartonger som är bra att ha kvar, verktyg, liggunderlag ja väldans mycket! Men nu tog jag äntligen tag i det och jag har burit ner alla saker ner till vårt förråd. Väldans skön må jag säga. Men det är fortfarande saker kvar på golvet, men det är såna saker som ska få ta plats här uppe istället. Så nu ska jag fortsätta så jag kan ställa i ordning lite grann innan kvällen kommer. Jobbigt nu, men ska bli kul sen när det är klart. Efter regn kommer solsken.

Ett tips att checka in om ni har långtråkigt är en tjej som har gjort något bra av en trist toalett. För visst är vi många som har trånga, tråkiga och sunkiga toaletter som vi just för stunden inte kan göra så mycket åt. Hon har ideérna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar