måndag 4 juni 2012

Jobb och andra jobb(iga) saker

Nu är skolan slut för den här terminen och idag har jag gjort min första dag på sommarjobbet. Det var något helt nytt att prova på och det var jättespännande, roligt och utmanande.
Imorgon gör jag min första kväll.


Håret är fortfarande rött men med en stor brun utväxt och jag har köpt mörk hårfärg som jag funderar på att färga över nu. Jag tycker att det röda är snyggt men nu är jag sugen på mörkt igen. Och förut var det det röda. Det man inte har... Men jag kan ändå ibland tveka till att behålla det röda, men ändå inte. Beslutsångest.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska göra det som känns bäst! Du passar bra i båda färgerna. Sen förstår jag dig, det är ju så mycket mer jobb med ett rött hår än ett mörkt hår. Va långt håret har blivit på dig, så fint så :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp idag går jag över till det mörka igen, men bara för det betyder det ju inte att jag inte komma ha rött nån mer gång ;)
      Långt ja, ja det är jätteskönt att jag fått längd på det äntligen!

      Radera