tisdag 12 juni 2012

Var är du sommar



Idag gick jag upp tidigt, fast jag är ledig, för de håller på att byta fönster i alla lägenheter och trodde de skulle komma till oss imorse. Och jag vill ogärna öppna i pyjamas och bjuda på den instängda morgonfisluften så jag gick upp i tid för att hinna dona. Sen visade det sig att när de kom gick de in till grannen. Så var det med det, upp i onödan. Men nu är jag uppe och det är ju å andra sidan skönt det med, att få ut mer av dagen.
Det är grått och trist ute så nu ska jag passa på att utnyttja Tv4Play's fria avsnitt och kika på förra årets avsnitt av Sommar med Ernst. Då får jag inspiration och idéer att hitta på saker och lite sommarkänslor. Bullar upp med kuddar i sängen och försvinner in i förra årets sommar, för i år har jag då inte sett så mycket av den än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar