torsdag 1 december 2011

Något att se fram emot

Det är alltid lika roligt att ha något att se fram emot. Då får jag ny energi att hinna med att göra saker. Som att baka till exempel som jag gjorde igår.
Jag och Tobbe ska åka till min bror och hans familj och hälsa på här framöver. Och med oss åker min brorsdotter Rebecca. Vi ska till Liseberg bland annat. Dit har jag velat åka flera år men det har som aldrig blivit av. Men nu äntligen! Ska bli så otroligt mysigt och jag ser så fram emot det. Emot allt, att åka bil tillsammans med två av mina favoriter, att få mysa med med brorsan och gänget. För det blir inte så ofta som vi ses när de bor i Götet.


Så det ska bli fantastiskt roligt att få träffas. Och jag tycker Göteborg är vackert och jag har sett bilder på hur det ser ut nu på Liseberg och det ser så mysigt ut så jag kan bara tänka mig hur det är att gå där och se allt live. Köpa lite brända mandlar och snaska på och bara dra in julstämningen och njuta av att umgås med nära och kära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar