torsdag 9 december 2010

vilken gåva, skapa lust åt att baka


Igår var jag på stan med min kära mamma. Köpte med mig lite pyssel hem från Bokia men mer blev det inte.
Sen åkte jag hem och pysslade. Det fick det bli nya askar till tändstickorna och etiketter till ljusen. Det var väldigt roligt och enkelt för en nybörjare som mig.


Meningen var också att svärföräldrarna skulle kommit förbi på lite mysfika men det blev framskjutet till en annan dag. Jag hade tänkt baka något men struntade i det då de inte kom.
I kväll har jag kollat på Leilas home delivery. Åh, jag gillar verkligen program med Leila. Hon lyckas skapa en sån lust efter att baka varje gång.
Så till det framskjutna fikabesöket som kanske blir på lördag ska det bakas det som gjordes i kvällens program.


En mysig blogg med söta recept är också denna som jag hittade till ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar