torsdag 13 oktober 2011

Lunchbesök


Idag har jag haft dessa godingar, Elin och hennes lilla Alfred besök. Jag bjöd på en skaldjurspaj till lunch med hemmabakade vaniljbullar till kaffet.
Efter prat om allt ifrån barn, offentlig amning och framtvingade diagnoser så tog vi på oss halsduk och jacka och begav oss ut. Ner till vattnet för att kolla på fåglarna promenerade vi.




Sen kollade vi in Nora Diversehandel och såg lite fina saker. Sen vidare till små fina butiker och hem igen.
En jättemysig dag och så roligt med dagssällskap.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Nu måååste vi snart ses! Jag vill se hur du bor! :)

    Du har fått en utmaning i min blogg.

    SvaraRadera
  2. Ja jag hade tänk kolla hur ni har det den här veckan, men det kanske blir lite stressigt för jag ska bort till helgen. Igen :)
    Men nästa vecka möjligtvis.

    Spännande ska utföra den nu

    SvaraRadera