måndag 17 oktober 2011

Smålandstur

Helgen som var hälsade jag och Tobbe på några vänner i Nässjö. De flyttade dit förra våren och det har gjort att vi inte har kunnat ses så ofta som vi brukade.
Helgen hann bjuda på mycket bland annat blev det catch up och tv-spel långt in på småtimmarna.
Vi hann också med att promenera i idylliska Eksjö.



Efter en promenad i det vackra höstvädret fortsatte vi vidare till ett lunchställe. Tyvärr minns jag inte vad det hette. Men det var jättegod mat och det låg precis vid en sjö strax innan Nässjö. 


Efter att ha ätit oss proppmätta gick vi en kort promenad ut på bryggan.


Det var som sagt strålande väder fast nu började man känna höstkylan börjar komma. Men det tycker jag bara om så jag klagar inte.



Männen kollade in utsikten från hopptornet.


Vi hann också med både bowling och disco-bowling. Jag fick in en STRIKE. Det var en kanonmysig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar