måndag 17 oktober 2011

Utmaning

Fick en utmaning från min vän Frida


1. När ingen ser eller hör mig… sjunger jag ända från magen och skrattar åt mig själv när det brister.
2. Jag går aldrig hemifrån utan… kläder på kroppen och att ha tittat mig i spegeln.
3. Min blogg heter som den gör för att… när jag gifte mig med Tobbe för tre år sen fick vi en fin bröllopspresent från familjen. Nämligen en prydnadskudde med den texten på och det lever jag efter. 
4. Om jag vågade skulle jag… ta motorcykelkörkort.
5. Om tio år kommer jag att… ha ett bra jobb där jag trivs och får utföra stora saker varje dag. Ha 2-3 barn, bo i ett stort hus där jag kan kratta löv på hösten medan Tobbe kastar barnen högt upp i luften så de kiknar av skratt.


Det var roligt att tänka efter för att få till ett svar. För det är inget jag annars tänker på. 
Så därför skickar jag den vidare till Elin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar