tisdag 1 november 2011

fabulous weekend

I helgen befann jag mig i Vilhelmina. Svärföräldrarna flyttade dit för cirka en månad sen och nu skulle alla syskon med familjer dit för att inspektera och då kunde inte jag och Tobbe vara sämre.
Det är en lång resa att göra över en helg, men värt allting! Det är så mysigt att umgås med familjen sådär, för som gift får man en till familj.


På lördagen promenerade vi genom staden, eller går det under by, samhälle, aja. Fikade, busade med alla barnen, lagade och åt tacos. Och på kvällen myste vi tjejer ihop oss i storsängen för att kolla på Så Mycket Bättre. Det var inget självvalt ställe men eftersom sport är nästintill heligt för männen i familjen fick det bli så. Jag skrattade så jag grät under den kvällen och det var länge sen. Efter att hockeyn och vårat program var slut samlades vi och avslutade kvällen med Skip-Bo.
En fabulös helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar