söndag 13 november 2011

Farsdag och planer



Idag är det farsdag och jag är hemma hos mor och far och myser. Det är extra mysigt när man nu inte bor i samma stad att då få åka hit och bli ompysslad och bara få umgås.

Snart ska Tobbe börja i skolbänken, men bara för några veckor, och då ska jag spendera lite tid hemma hos just mamma och pappa för jag har några projekt där som jag kan roa mig med under dagarna. En skänk bland annat från Tobbes mostra Solveigh & morbron Gunnar. Har stor plan för den. Ni kommer få följa resultatet längs vägen.
Så veckan som kommer ska jag fuskstarta lite med adventspyntet för jag är inte säker på att jag är hemma första advent. Och jag måste ha stjärnor och stakar i fönstren till advent, så är det bara. Hellre att det blir en vecka för tidigt än för sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar