torsdag 17 november 2011

En dag bara för mig

Vilken dag!




Tomten på Coop i väntan på att klockan skulle bli tio.

Jag har haft en dag helt för mig själv i Örebro. Mannen skulle in på jobbmöte där imorse så jag åkte med han in och sen tog jag bilen.
Hej och hå! Jag har gått på alla affärer jag har velat och i min egen takt. Annars kan det ibland bli att man struntar i vissa, typ Indiska, men inte idag. Men så ont i fötterna jag har. Jag är inte van att gå i affärer åtta timmar under en dag. Känns precis som när jag var i Stockholm med mamma som liten och sista timmarna letade jag efter en sittplats i varje affär vi var i.





I halvtid tog jag en välbehövlig lunch i form av kycklingsallad. Kan ha varit första gången jag åt ute ensam... Kändes bra.
Sen fortsatte färden genom butikerna. Träffade även min fina svägerska och surrade med henne i en timma. Jättemysigt, tack än en gång Anna för pratstunden!




Nu har vi ljus här i vårt hus

Nu har jag bara tänt ljus i dagens fynd och sen slängt mig i soffan under en filt och här tänker jag ligga resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar