torsdag 10 november 2011

what a wonderful day

Idag har jag haft finfint besök av två fina vänner.
Maria, Sarah och jag (och Frida som inte var med idag) har känt varandra sen tonåren. Det var några år då kontakten inte var lika regelbunden men nu har vi tagit upp den igen och det tycker jag är fantastiskt kul.
Jag välkomnade dem med lax och svärfars goda sås.
Det blev mycket prat både lättsamt och djupare och mycket skratt. Efter det strosade vi runt lite i "storstan" och gick sen för att fika. Där blev vi sittandes länge för att bara mysa på.

Vänner är obeskrivligt. Det är en relation man måste värdera och jobba på för att kunna behålla och jag är lite sämre på det. Men åh vad jag gillar alla mina vänner. Jag älskar min man men tjejsnack ibland är fint!
Tack Sarah & Maria för att ni kom.


Jag hade så otroligt mysigt att jag helt glömde att ta några kort, vilket är ett bra betyg i och för sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar