tisdag 1 november 2011

Home Nr. 1

 När vi kom hem i söndagskväll låg NA Bostad i brevlådan. Den har jag kikat i i eftermiddag, sliten inredningsstil var texten.
Annica jobbar med sin hobby. Efter att ha läst artikeln och fått veta att de har en butik googlade jag det.

Klicka på bilden för att komma till sidan

Det finns många såna här inredningbutiker, speciellt nu när det är så i ropet. Men vad jag tyckte var så mysigt är att det inte är så långt dit. Tycker mer om att kunna kika och känna på saker i verkligheten istället för att kolla över internet. Sen är det absolut bra med webbutik för att se vad som finns och för de som inte kan ta sig.



Så jag hoppas att det blir en liten dagsutflykt hit någon gång framöver. Och jag tycker absolut att ni ska kika in på hemsidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar