onsdag 16 november 2011

Sovrum

Nu har vi snart bott i Nora tre månader. Allt är inte riktigt klart så som jag vill ha det. I och med att den här lägenheten är större än den förra känns det lite tomt på sina stället men det tar lite tid att hitta rätt saker att fylla ut med. Och sen är det ju inte bara att köpa heller.
Men jag kan ju visa de ställen, och ur de vinklar det ser bra ut i, som är klara. Så idag visar jag sovrummet.


Härligt ljus ute idag! 


Väskorna kommer från Pingstkyrkans Second Hand i Karlskoga.



Namnet på bloggen kommer från denna kudde.

Ja en annan dag får ni se ett annat rum, vilket det blir får ni se då.

2 kommentarer:

  1. Vad fint det ser ut :) nu blev jag pysselsugen när jag läste några av dina inlägg. Hoppas vi kan få till någon dag och ses snart. Jag skulle gärna ta en runda på stan i Nora med dig :) Tobbe och Bjerta skulle kunna laga mat sålänge och ta hand om Ebbe ;) kram

    SvaraRadera
  2. Men va roligt ifall jag har kunnat smitta av mitt pysselsug till fler. :)
    Du det låter absolut som en plan tycker jag. Tobbe skulle behöva stå mer i köket så det vore bara bra för han ;)
    Vi fick inbjudan till Ebbes fest igår också. Tyvärr har vi planerat in en helg i Göteborg då. Synd men vi kommer förbi en annan gång :)
    Kram

    SvaraRadera