tisdag 29 november 2011

Mysdag


Ljusdekorationen gjorde jag idag med stickers från Panduro och zinkhjärtat kommer från Lågprismagasinet

Idag har jag bara haft en myspys dag. Har gått i myskläder hela dagen, inte brytt mig om att sminka mig utan bara varit. Började dagen med att gå upp med Tobbe först när han åkte till utbildningen, sen tog jag en tidning och kröp ner under täcket igen. Blev lite trött och somnade om i en timma. Så skönt att kunna göra så ibland. För oftast ska ni veta att jag går upp med Tobbe på morgnarna och stannar uppe!
Under dagen har jag julpyntat klart här hemma. Stjärnan i fönster har kommit upp och lite fler ljus har också fått komma fram. Så nu är det varmt av alla ljus som brunnit i flera timmar.
Kvällen avslutade jag med att titta ikapp på Grey's Anatomy, till det blev det glögg och pepparkakor. Jag älskar såna här dagar.
Och nu blir det att krypa ner under täcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar